Szukaj

Zwroty i Reklamacje

REKLAMACJE

Chcesz zwrócić produkt? Wypełnij formularz zwrotu, który jest do pobrania TUTAJ. Do wydrukowanego, wypełnionego formularza dołącz dowód zakupu oraz reklamowany produkt i wyślij całość na adres: PUSH Sebastian Ferenc ul. Brukowa 10, 91-341 Łódź. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Jeśli masz jakieś pytania odnośnie reklamacji - napisz do nas na zwroty@anselo.pl

Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe i objęte dwuletnią gwarancją. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.

Firma Push Sebastian Ferenc nie zwraca kosztów poniesionych przez kupującego przy odesłaniu towaru w celu zmiany/zwrotu. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru, bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.

WYMIANA

Jeśli chcesz dokonać wymiany, wypełnij formularz, który możesz pobrać TUTAJ. Po wydrukowaniu i wypełnieniu formularza, dołącz do niego dowód zakupu oraz produkt, który chcesz wymienić i wyślij całość na adres: PUSH Sebastian Ferenc ul. Brukowa 10, 91-341 Łódź. Jeśli masz jakieś pytania odnośnie zwrotów lub wymian - napisz do nas na zwroty@anselo.pl

REGULAMIN

Pełną treść regulaminu znajdziesz TUTAJ

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów